Yarim Kalan Aşk

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Athletic

Bu hikayeyi anlatmayacağıma dair birilerine yemin etmeme rağmen ilk defa burda anlatıyorum. Hem ben de böylece içimdeki fırtınaları biraz olsun dindirmiş olurum !. Yıllardan 98 , yani benim ergenlik merdivenlerinin henüz ilk basamaklarında olduğum bir döneme rast geliyor. Merak içinde mahallenin abilerince anlatılan deneyimleri dinleyip ağzımızın sulandığı o güzel yıllar yani. Bizim apartman 3 katlı. Biz 2. Katta oturuyoruz , 3. Katta amcamlar , zemin katta da kiracılar var. Bizim o aralar amcaoğlu okan`la aramızdan su sızmayan vakitler, hani birlikte mastürbasyon yapılıp,birlikte porno film izlenen,mahallede abuk sabuk oyunlara birlikte katılıp,hep ortak olduğumuz zamanlar işte anlayın. Klasik kiracının da bizimle yaşıt kızı vardı bi tane. Babası kahveciydi yani bütün gün eve gelmezdi ; annesi de dedikoducu karının tekiydi , komşu komşu dolaşır ordan burdan haber toplar,sağa sola haber taşırdı , yani çoğunlukla evde olmazdı. Biz her zaman kardeş kardeş oynar , iyi vakit geçirirdik. Taa ki kız ergenliğe girip göğüs uçları hafiften belirginleşene kadar. Günlerden bir gün evde gene kimse yokken okan bana geldi dedi ki : “olum dedi işte ben bu özge`yi (kiracının kızı) ateri oynıcaz diye kandırıp elliyom dedi. ” ben de tabi utangaçız ya hadi lan yalan atma sen öyle şey yapamazsın dedim. O da dedi ki : “madem inanmıyosun ben de sana kanıtlarım dedi. ” beni bi heyecan sardı tabi , ya yapıyosa falan diye heralde abiler hikayeleri bayağa işe yaramış neyse bu okan iki dakikada gitmiş kızın annesine demiş ki ateri oynıcaz biz özge de gelsin bizle oynasın demiş. Kadın nerden bilsin okan`ın ırz düşmanı olduğunu izin vermiş tabi. Okan aldı kızı geldi. önce biz başladık oynamaya iki kişi kimse ses etmiyodu ,okan bana kaş göz yapıyo o ara , sonra özge sıkıldı tabi : “ben oynıyım artık biraz ya dedi. ” ben tabi okan`dan tüyoyu casino şirketleri aldığım için kalkmadım. Okan dedi ki “tamam gel kucağıma otur oyna” kız çekinerek oturdu okan`ın kucağına muhtemelen o da sağda solda seks hakkında konuştu merak etti. Biz oyun oynarken okan bayağı bayağı mıncıklıyodu hatunu ,bi süre sonra okan tuvalete gitti malum. Biz oynamaya devam ettik. Ben şok olmuştum tabi okan bi yandan alay ediyo hani yapamazdım gördün mü nasıl yaptım diye bi yandan da gel olum sana da yaptırıyım diyodu. Ben tırsıyodum tabii uzun bir süre tersledim reddettim. Okan mıncıklamaya devam ediyo ediyo bu ara tabi. Sonra araya yaz tatili girdi,dönüşte okan`la gene eski günlerimizi dönmüştük. Ben sordum hala özge`yi elliyomusun diye. O da tabi olum her gün elletiyo o bana ,sen hala bi şey yapma salak tarzından sözlerle beni gaza getiriyodu. Ben de biraz okan`ın gazı biraz da azgınlığın verdiği gazla okan`ın teklifini kabul etmeye yakındım. Akşamına özge`yi gördüm biraz daha büyümüş artık çocukluktan çıkmış gibiydi ve bir porno yıldızı kadar güzel bi o kadar da masum bi yüze sahipti. Bana çok samimi davrandı ,tabi bu bendeki ateşi yaktı. Hemen okan`a dedim ki bende ellemek istiyorum bu kızı dedim. Okan dediki sen takma ayarlarız. Ben beklemeye koyuldum. Bi gün apartman bomboşken ve biz bahçede oynarken özge geldi. Bahçeyi tarif etmek gerekirse 2 tane kömürlüğü olan ,evlerin arasında sote erik ağaçlarıyla dolu bi bahçeydi. özge`yi görünce okan gelin saklambaç oynayalım dedi. Herkes kabul edince okan ben ebe olurum dedi. Biz de tabi sevinçle kabul ettik. Meğerse okan`ın niyet başkaymış. Benim kulağıma dediki :”siz özge`yle sağdaki kömürlüğe saklanın ben sizi bilerek bulmucam,sen de artık götür kızı,ama sakın bi şey yapmadan çıkma dedi. ” kardeşim benim ,biz saklandık okan dışarda hem eve gelen olursa uyarcak , beni heyecan casino firmaları bastı. kız yanımda etekle ben bi şey yapamıyorum ,beni bi sıcak bastı. Ne yapacağımı da bilmiyorum, son bi gaz filmlerden gördüğüm gibi özge`yi yakalayıp dudağına yapıştım. Kız kendini geri çekti tabi napıyosun dedi. Ben ise olan olmuş dedim içimden bi daha yapıştım dudağına,bu sefer kız kendini daha serbest bırakmıştı,heralde onun da hoşuna gitmişti. Ben işi ilerletip kızın her yerini ellemeye başlamıştım. kız ne bana katılıyor ne de kendini kaçırıyordu. En son vajinasını ellememle irkildi,kendini kasmaya başladı,nefes alıp verişi hızlanmıştı,ben de bayağı tahrik olmuş boşalmak istiyoırdum. Sonra vajinasını görmek istedim. kızı soyuyordum o ise hiç bir şey demiyordu.Ben göğüslerini delice sıkıyordum,sonra tazecik vajinası elimdeydi. özge`de bayağı keyif almış olsa gerek o da benden cesaret alarak :”şeyini görebilir miyim” dedi. Ben oldukça şaşırmıştım çünkü o ana kadar hiç bir şey söylememişti. çıkardım tabi ben erekte durumdaydım,bunun gözleri açılmıştı,bense elini tutup penisime götürdüm. Allahım zevkten ölecektim. Boşalmak üzereydim. Ona 31 çekmesini göstermek üzereyken boşaldım hiddetle. Heralde o ana kadarki en haşmetli boşalmamdı. Bu şaşırdı tabi ne oldu falan dedi,ben anlattım tabi olayı. Daha sonra ağzına alabilirmisin diye sordum. Bu yapamam falan dedi , ben ısrar ettim çok zevkli falan diye,neyse bu kabul etti. Dudaklarının penis başıma değmesiyle,penisimin patlayacağını sandım. O emmeyi keşfettikçe bu sefer ben yay gibi geriliyordum,daha sonra aklıma porno filmler geldi ve içine girmek istedim. Ama ben nerden bileyim o zaman bekaretin bozulacağını ,porno filmde adamlar çatır çutur geçiriyo,bize öğreten olmadıki. Neyse gazete kağıtlarını yere serdik,bu nasıl yapıcaz falan dedi. Ben sırtüstü uzanıp bacaklarını 2 yana açmasını söyledim. güvenilir casino Sonra yavaşça penisimi onun vajinasına denk getirip,yavaşça itelemeye başladım. Korkumdan milim milim ilerliyordum resmen,penisimin her tarafını saran alevle mest olmuştum resmen ,kafası girince bu acıyo falan demeye başladı. Ben tabi gaza geldim o ara dedimki belkide hızlıca sokarsam hepsini bi kere acır sonra düzelir dedim. Zaten filmdede adam köklüyo,kadında hafiften inliyodu,yani herşey normaldi ve ben aldığım zevkten vazgeçemeyecek kadar coşmuştum. Itelememle özge`nin acı çığlığı bir oldu. kız başladı ağlamaya penisin yarısı girmişti bile ,bu debeleniyodu,debelendikçe de benim aldığım zevk artıyodu. Sonra gazetenin üstünde kanı görünce irkildim,hemen çıkarıp kalktım. Toparlandım çok korkmuştum. kız çırılçıplak ağlıyodu. Sonra annenler gelir görür hadi kalk git banyo yap yıka geçer falan deyip kaçtım. Okan ne yaptın lan hayvan gibisinden peşimden koşuyordu,ben ise tırsmış eve kaçıyordum. Bu paso kız niye bağırdı lan ,2 saat niye çıkmadınız diye dırdır ediyodu. Ben korkumdan eve koştum. Bi gün korkumdan evden çıkmadım,okan bize geldi bak özge hakkında bi daha konuşulmucak diye yemin ettirdim. Ben de ettim. Sonra bi hafta boyunca özge`yi bi kaç kez daha gördüm ama konuşmadım. Bi kaç gün sonra kız geldi niye benle konuşmıyosun dedi. Ben bilmem işte utanıyorum falan dedim. O da utanmana gerek yok zaten bişey olmadı yıkanınca kanamam geçti,kimseye de bişey söylemedim dedi. Onunla da bir daha konuyu açmayacağımıza dair yemin ettik. Sonra benim fen lisesini kazandığım belli oldu. Yatılı şehir dışına gittim. özge`yi yılda bir iki kez görüyorum,zaten o da kendini rock müziğe vermiş. Solist falan olmuş,gurupları falan varmış. Okan ise zaten şişkoydu,şimdi hepten şişko olmuş,ortaokulda 3 kez kalmış,okuldan atılmış. Yani gözüm arkada kalmadı,benim yarım bıraktığım işi okan tamamlayamamış,zaten o kız sittim sene ona vermez. Anca gurubundaki gitariste falan verir verse verse. Işte bu benim hayatımdaki en zevkli ilişkiydi,her ne kadar yarım kalmış olsa da!. Gönderen: dr_extacy

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Bir yanıt yazın